کامپیوتر و IT

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->ابزار پرش به بالا-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
-->-->-->


Online-->-->-->-->-->-->User-->-->-->
IranSkin go Up
-->-->-->-->-->-->دریافت همین آهنگ
-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->-->-->-->-->تماس با ما-->-->-->-->-->-->

سلام دوستان عزیـــــــز خوبید ؟؟؟ بالاخره امروز براتون زنگ تفریح گذاشتم..! امروز براتون لطیفه و مطلب جالب میذارم...امیدوارم خوشتون بیاد...

 

لطیفه :

بچه ای که گم شده بود می ره پیش پلیس می گه: ببخشید شما خانومی رو ندیدید که من پیشش نباشم؟!!

 

یک نفر تلویزیونشو می ذاره زیر آفتاب تا برفک هاش آب شه.!

 

واما چیستان :

 

3 مورچه بودند که در یک مسیر حرکت میکردند..

 

از مورچه ی اول پرسیدند : چند مورچه پشت سر تو هستند ؟

گفت : 2 مورچه .

از مورچه ی عقبی پرسیدند : چند مورچه پشت سر تو هستند ؟

گفت : 1 مورچه .

از مورچه ی آخری پرسیدند چند مورچه پشت سر تو هستند ؟

گفت : 3 مورچه !!

 

(به نظر شما چرا مورچه ی آخری این حرف رو زد ؟؟!!! )

 

 جواب در ادامه ی مطلب.....

 

تو جه                                                                                  توجه

لطفا کامل روی این مساله فکر کنید و بعد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید !

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 432 تاريخ : سه شنبه 31 / 5 ساعت: 19:14

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کنند نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت نرم افزارهای متنوع در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم عامل ها و همچنین بالا بردن کارایی آن ها می نمایند. این نرم افزارها با استفاده از تکنیک های مختلف نرم افزاری و انجام امور بهینه سازی های به صورت خودکار قادر به ایجاد تحول در این زمینه برای سیستم عامل ها می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها قادر به مدیریت دو یا سه بخش کاربردی از سیستم عامل می باشند و برنامه های کمتری را می توان یافت که به طور کامل از همه بخش های مختلف مدیریتی سیستم پشتیبانی نمایند. WinUtilities  نام نرم افزاري قدرتمند در زمینه افزایش سرعت و کارایی سیستم و بهینه سازی قسمت های مختلف آن می باشد که از 20 ابزار مختلف تشکیل شده است. این نرم افزار قدرتمند به کاربران توانایی بهینه سازی سیستم را به طور کامل و با استفاده از ابزارهای موجود می دهد. از ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهای پاک کننده هارد دیسک ، رجیستری ، Startup و History ، ابزار جداسازی فایل ها و تکه تکه کردن فایل ها در هنگام پاکسازی ، ابزار بهینه سازی حافظه ، ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار یافت فایل های تکراری و کپی شده ، ابزار مدیریت پروسس های در حال اجرا ، ابزار مدیریت حذف نرم افزارها ، ابزار تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن ها و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از XP Tools Team می باشد.دانلود رايگان به همراه لينك مستقيم دانلود از سايت ميهن دانلود.

 

WinUtilities 6.24


دانلود در ادامه  ی مطلب ....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 31 / 5 ساعت: 17:39

سلام دوستان عزیز خوبید ؟؟  امروز براتون یه نرم افزار خارم یلی خوب گذاشتم.. امیدوارم خوشتون بــیـــاد..


دانلود رايگان نرم افزار فلش 8 قدرتمند ترين نرم افزار انيميشن سازي Macromedia Flash Pro 8.0 بی شک یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای انیمیشن ساز 2 بعدی و 3 بعدی دنیا محصول قدرمتند کمپانی ماکرومدیا با نام Macromedia Flash است که امروزه فرمت SWF این محصول به عنوان محبوب ترین فرمت انیمیشن اینترنتی در دنیای وب رایج است .اگر اهل كار با فلش باشيد حتما نياز به فلش 8 معروف داريد يكي از ويژه گي هاي اين نسخه كه توسط سايت ميهن دانلود با لينك مستقيم پر سرعت در اختيار شما قرار گرفته شده است سريال نامبر و استفاده نا محدود از فلش 8 است اميد واريم لذت ببريد

برخی ویژگی های نسخه ی 8.0 از
نرم افزار قدرتمند Flash
:
- مجهز بودن به فیلتر های بیشتر و زیبا تر برای افکت گذاری های مختلف بر روی طرح .
- آسان تر کردن محیط کار نرم افزار .
- ویژگی Alpha Channel در این نسخه به شما امکان شفاف و نگاتیو مانند کردن و ایجاد سایر Transparent ها را بر روی فایل فلش می دهد .
- سیستم جدید Video Encoding توسط Codec های جدید که قادر به - پشتیبانی و ساخت ویدیو های با کیفیت خواهید بود .
- بخش دستور عملیات یا همان Action در نرم افزار پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و امکانات بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد .
- و بسیاری ویژگی های کوچک و بزرگ دیگر که تنها در کارکردن با نرم افزار تفاوت را احساس خواهید کرد .


دانلود در ادامه ی مطلب....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 483 تاريخ : سه شنبه 31 / 5 ساعت: 17:36

دانلود نرم افزار معروف نمایش فیلم KMPlayer
| در این ورژن ظاهر نرم افزار به صورت کامل تغییر یافته و امکانات متنوعی به آن اضافه شده است |

در این پست نرم افزاری را با عنوان

KMPlayer

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp, JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود. همچنین یکی از قابلیت های نسخه جدید این

نرم افزار

قابلیت بخش فیلم به صورت 3D می باشد.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 480 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:18

 

دانلود نرم افزار Xilisoft Blu-ray to iPad Converter v7.1.0.20120409

در این پست  قصد معرفی نرم افزاری قدرتمندی با عنوان Xilisoft Blu-ray to Ipad Converter را برای شما کابران عزیز و محترم آماده کنیم. همانطور که از عنوان این برنامه پیداست, این برنامه یک نرم افزار مبدل نیز میباشد. این مبدل بسیار قدرتمند این امکان را برای شما فراهم میسازد تا فایل های مالتی مدیای خود را با فرمت BluRay را به فرمت گوشی های Ipad به سادگی هرچه تمام تر ویرایش و تبدیل کنید همینطور یکی دیگر از ویژگی های محبوب این نرم افزار کاهش حجم به صورت چشمگیر و بدون کوچکترین افت کیفیت را داراست.
 جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 436 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:13

سلام عزیزان خوبید ؟ امروز داشتم تو سایت های دانلود نرم افزار میگشتم که یک نرم افزاری که خیلی دنبالش میگشتم رو پیدا کردم...البته محیطی ساده داره...واین رو هم بگم که حتی با بهترین نرم افزار ها به طور کامل نمیشه صدای خواننده رو پاک کرد..نرم افزاریه برای حذف صدای خواننده از روی آهنگ...شاید تا به حال براتون پیش اومده که دلتون میخواد یه آهنگ رو بی کلام کنید..برای من که موضوع پیش اومده.. امیدوارم خوشتون بیاد..نظر یادتون نره... ممنون..

 


YoGen_Vocal_Remover_v3.3.9_[www.MihanDownload.com].jpgگاهی نیاز است تا صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید در واقع شما می خواهید یک موزیک بی کلام داشته باشید. برای چنین کاری لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا صدای خوانند را از روی آهنگ حذف کند. نرم افزار YoGen Vocal Remover یک نرم افزار بسیار خوب به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ می باشد. در این نرم افزار شما برای حذف صدای خواننده نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به برسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیتی بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند. همچنین میزان کیفیت آهنگ تبدیل شده رابطه مستقیم با چگونگی ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. علاوه بر این برای حذف صدای خواننده حتمآ می بایست صدا به صورت استریو ضبط شده باشد که در غیر اینصورت نرم افزار قادر به تشخیص صدای نخواهد بود و موزیک ساخته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 

 

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 477 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:13

 

سلام به همه دوستای گلم..خوبید ؟ نماز و روزه تون قبول..ما رو هم دعا کنید...

 

تو این پست فقط می خواستم ماه رمضان ، ماه مهمانی خداوند مهربان رو بهتون تبریک بگم..ماه مهمانی خدا برشما مبارک باد....    

 

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 320 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:12

 

ما به تازگی یک Recompute دریافت کردیم. این یک جمله متحیر کننده نیست که  ” ما فناوری جدید خیال انگیزی را به دست آورده ایم که با استفاده  از ان همیشه بازی کنیم، برخی از ویزگی های آن با مانیکور “سبز” برای بهترین یا بدترین مشخص شده اند. ولی Recompute هنوز دور از دسترس است: یک  PC رومیزی کامل …. که از یک مقوا (CARDBOARD) ساخته شده است. مطمئناً بخش های داخلی دارای استاندارد قطعات رایانه ای موجود است ولی از نظر خارجی Recompute ، شبیه هیچ چیزی که قبلاً دیده ایم نیست و این جا است که واقعاً گفته می شود چیزی برای صنعت رومیزی وجود دارد که سعی کرده به هر چیزی دوبار نگاه کند. نظرات ما را در مورد ماشین سبز بعد از یک استراحت بررسی کنید.

بقیه اش در ادامه ی مطلب...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 442 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:08

 دانلود Insofta Cover Commander v3.1.3 نرم افزار طراحی و تبدیل تصاویر به سه بعدی
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 29/تیر/1391|

د

Insofta Cover Commander

نام نرم افزاری قدرتمند جهت طراحی جعبه های سه بعدی نرم افزار ها ،قاب دی وی دی ها و اسکرین شات های مربوطه است.با این نرم افزار می توانید جلوه ی خاصی را به محصولات خود داده و از طرح های سه بعدی لذت ببرید.این نرم افزار قدرتمند دارای محیط کاربری ساده ای است به طوری که تنها با چند کلیک می توانید جعبه های سه بعدی طراحی کنید. این نرم افزار دارای چندین طرح آماده ی پیش فرض است که می توانید جهت طراحی های خود از این طرح های آماده کمک فراوانی بگیرید.این نرم افزار اکثر فرمت های رایج تصویری را پشتیبانی کرده و دارای خروجی با کیفیت خارق العاده ای است.با استفاده از این نرم افزار می توانید سی دی، كتاب، اسکرین شات نرم افزار، جعبه نرم افزار ،جعبه نرم افزار همراه با سی دی و ... را طراحی کنید.

 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 459 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:06

 دانلود WinZip Pro v16.0.9715 x86/x64 نرم افزار فشرده سازی فایل ها
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 1/مرداد/1391|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند. "

WinZip

" یکی از برترین نرم افزار های فشرده سازی فایل ها می باشد.این نرم افزار بدون اغراق از تمامی فرمت های فشرده سازی مانند 7-Zip (.zip), Zipx (.zipx), RAR (.rar), 7Z (.7z), BZ2 (.bz, .bz2, .tbz, .tbz2), LHA/LZH (.lha, .lzh), Cabinet (.cab), Disc Image (.img, .iso), TAR (.tar), GZIP (.gz, .taz, .tgz), Compress (.tz, .z), UUencode (.uu, .uue), XXencode (.xxe), MIME (.b64, .mim), BinHex (.bhx, .hqx) پشتیبانی می کند و کاربران می توانند فایل های خود را در فرمت های مذکور فشرده کنند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به آپلود مستقیم در فضای اف تی پی، ساخت فایل های ایمیج با فرمت ایزو و... اشاره کرد.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 437 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:18

سلام خوبید؟ برای شروع ، یه نر افزار می ذارم... امیدوارم خوشتون بیاد. نظر یادتون نره...

 

 

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده و نرم افزاری برای آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید می باشد. این نرم افزار شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثل ها می باشد.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

 

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 714 تاريخ : جمعه 6 / 5 ساعت: 20:05